روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سرویس کولر گازی

با وجود این که اول بهار است اما هوا رو به گرما رفته و یکی از بحث‌های داغ خانواده‌ها بحث کولرها است و انواع و اقسام جستجوها در اینترنت مربوط به نصب، سرویس و یا تعمیر کولرهای آبی یا گازی در مناطق مختلف تهران است. ما نیز لازم دانستیم نکاتی پیرامون کولرهای گازی، نصب کولر گازی، نصب اسپیلت و سرویس کولر گازی و اسپلیت قبل از استفاده از آن بیان کنیم.

چند سالی است کولرهای منازل به یکی از سوژه‌های خنده و جوک ساختن تبدیل شده و انواع و اقسام شوخی‌ها را در شبکه‌های اجتماعی از آن خود کرده است. این که پدر خانواده به عنوان سردمدار منزل، کنترل روشن و خاموش کردن کولر را در دست دارد. اما جدای از جنبه شوخی و خنده، کولرها یکی از ضروریات هر خانه‌ای در فصل گرما است و لزوم آشنایی با عملکرد آن بر کسی پوشیده نیست.

سال‌هاست برای رهایی از گرمای طاقت فرسا و رو به افزایش زمین، از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنیم و حدود صد سالی است که کولرها وارد منازل مردم شده است. کولرهای آبی و گازی، انواع اسپیلت‌ها، انواعی از کولرها هستند که ما مورد استفاده قرار می‌دهیم تا در فصل تابستان از خنکای لذت‌بخش آن و فرار از جهنم بیرون استفاده کنیم.

یکی از انواع کولرها همان طور که گفته شد کولر گازی است که در انواع برندها و مدل‌ها ساخته می‌شوند و روز به روز نیز در کیفیت‌ها، نوع و شکل‌های مختلف تغییر می‌یابند.

نکاتی پیرامون سرویس کولر گازی و اسپلیت در منزل

اما در کنار استفاده از خدمات شرکت‌های خدماتی، شما می‌توانید با رعایت نکاتی هر چند کوچک و ساده خودتان نسبت به سرویس کولر گازی و اسپلیت منزلتان اقدام کنید. با ما  با آموزش نکاتی پیرامون سرویس کولر گازی و اسپلیت همراه باشید.

  • اول ایمنی

برای این که خطری شما را تهدید نکند، در مرحله اول برق کولر گازی و اسپلیت را قطع کنید.

  • باز کردن قاب جلویی پنل

شما در این مرحله باید قاب جلویی پنل را بازکرده و فیلترهای آن را درآورید و با استفاده از فشار آب، آن را تمیز بشویید تا هرگونه خاک و گرد و غباری از روی ان شسته شود.

  • شست‌و‌شوی پنل داخلی

کویل‌های کولر گازی در واقع وظیفه خنک کردن و تهویه هوا را بر عهده دارند، از این رو مهم‌ترین قسمت در سرویس کولر گازی و اسپلیت، شستن و تمیز کردن فین‌ها یا کویل‌های کولرهای گازی است. شما می‌توانید به ‌وسیله یک ساعت قبل از تمیز کردن کویل‌ها، از یک مایع گاز پاک‌کن استفاده کرده و روی کویل‌ها بپاشید تا کف کند و بعد از یک ساعت که چربی‌ها خوب خیس شد، با یک شیشه‌شوی به عنوان آب‌پاش، کویل‌ها را کاملا خیس کرده و  با یک برس نرم یا مسواک، پرزها و گرد و خاک را از روی آن تمیز کنید.

اما باید بدانید سرویس کولر گازی و اسپلیت، تعمیر و یا نصب کولرها، یک وظیفه تخصصی است و بهتر است برای این امور از متخصص آن بهره بگیرید. شما می‌توانید هر گونه تعمیرات جزیی و کلی در زمینه کولرهای منازلتان را از ما بخواهید. 

  • azam aghaie
  • ۰
  • ۰

تعمیر کولر گازی

آیا به دنبال یک تعمیرکار مورد اعتماد برای تعمیر کولر گازی هستید؟

همانند سرویس کولر گازی  خود را همیشه به یک تعمیرکار متخصص کولر گازی بسپارید  تا مدت زمان بیشتری بدون دغدغه از کولر گازی یا کولر اسپیلت خود استفاده کنید.با رسیدن فصل گرما ، همه برای خنک کردن هوا به سراغ کولر گازی می رویم که گاهی به دلیل استفاده دائم از کولرهای گازی یا کولر گازی اسپلیت ، مشکلاتی در سیکل سرمایشی یا گرمایشی آن پیدا می شود که در این زمان احتیاج به تعمیر کولر گازی است. علاوه بر این زمانیکه 6-5 ماه از کولر گازی استفاده نشده ، احتیاج به سرویس کولر گازی و عیب یابی کولر گازی است که در صورت وجود مشکل اقدام به تعمیر نمایید. اگر احتیاج به تعمیر انواع کولر گازی از برندهای مختلف شامل کولر گازی اجنرال ، کولر گازی ال جی ، کولر گازی پرتابل ، کولر گازی جنرال و … داشتید با ، ما تماس بگیرید



سرویس کولر گازی : 

یکی از مسائل مهم در افزایش طول عمر و راندمان کولر گازی ، سرویس کولر گازی می باشد که بهتر است سرویس کولر گازی سالانه پیش از شروع فصل تابستان و روشن کردن کولر گازی انجام شود تا در صورت وجود مشکل ، تعمیر کولر گازی انجام شود. سرویس کولر گازی در قم، سرویس کولر گازی غرب تهران ، سرویس کولر گازی در تهران ، سرویس کولر گازی در کرج ، سرویس کولر گازی ال جی ، سرویس کولر گازی سامسونگ ، سرویس کولر گازی اجنرال و … را به سرویسکاران متخصص و مجرب ما بسپارید.

 

عیب یابی و تعمیر کولر گازی :

 

1. تعمیر کولر گازی یا اسپیلت زمانیکه دستگاه روشن است اما خوب خنک نمی کند : ابتدا از تنظیم بودن دمای دستگاه مطمئن شوید سپس فیلتر هوای کولر گازی خود را چک کنید در صورت کثیف بودن بودن فیلتر با یک فرچه آن را تمیز کنید ، اگر باز هم خنک نکرد می تواند به علت نداشتن گاز یا از کار افتادن کمپرسور یا خراب بودن برد دستگاه باشد که در اینصورت تعمیر کولر گازی خود را باید به تعمیرکار کولر گازی متخصص بسپارید.

2. اگر کولر گازی یا اسپیلت شما آب چکه می کند : یکی از دلایل می تواند کم بودن گاز دستگاه باشد که سبب برفک روی اپراتور می گردد که این برفک ها در اثر گرما آب شده و چکه می کنند.دلیل بعدی آن می تواند سوراخ بودن شلنگ تخلیه یا شکستگی حوضچه باشد.

3. اگر کولر گازی شما سر و صدای زیاد دارد : به احتمال زیاد از فن یا پروانه فن می باشد.

4.اگر اسپیلت شما باد گرم می دهد : در اینصورت ابتدا چک کنید که کنترل دستگاه در درجه مناسبی تنظیم باشد اگر مشکلی نبود باید شیر برقی یا سنسورهای دما بررسی شوند

  • azam aghaie
  • ۰
  • ۰

نشت یابی

نشتیابی از آن دسته کارهایی است که برای به دست آوردن بهترین نتیجه باید از تجهیزات خاص برای آن استفاده کرد. شرکت ما برای ارائه خدمات رفع نشتی لوله آب از افرادی متخصص کمک می گیرد تا نشتیابی را به درستی تشخیص داده و از انجام کارها و هزینه های اضافی جلوگیری کند. ما با استفاده از مدرن ترین امکانات این حرفه کار به گونه ای این خدمت را به شما ارائه می دهیم که هیچ نیازی به تخریب ساختمان و یا کار های بنایی بعد از آن نداشته باشید.


نشت‌یابی لوله‌های مدفون(به انگلیسیLeak detection) عملیاتی است که جهت شناسایی نشت در لوله‌های مدفون بکار گرفته می‌شود. رایج‌ترین و مؤثرترین روش نشت یابی استفاده از متد آکوستیک است. روش‌های متنوع دیگری نیز برای نشت یابی خطوط لوله زیر زمینی وجود دارند اما هیچ‌یک از این روش‌ها به اندازه نشت یابی آکوستیک مورد استفاده عام قرار نگرفته‌است. یکی از این روش‌ها نشت یابی به روش ردیابی گاز یا Tracer Gas است. این روش نیز از سال ۱۳۸۶ در ایران مورد استفاده قرار گرفته‌است. نشت یابی با استفاده از کرولیتورها که بر پایه اصول نشت یابی آکوستیک کار می‌کنند، در ایران از دهه ۱۳۷۰ آغاز گردیده است. نشت یابی به روش آکوستیک در بسیاری از شهرهای ایران انجام شده و تکنیک و روش آن مورد استفاده قرار گرفته و ده‌ها مورد نشت پنهان موجود در شبکه لوله‌های زیرزمینی توزیع آب با این روش شناسایی شده‌است. اصول و قواعد پایه فیزیکی که تجهیزات نشت یاب متکی به آن‌ها موفق به شناسایی نشت در لوله‌های مدفون می‌شوند در قالب متد نشت یابی آکوستیک کلاسه بندی می‌شوند. در این تکنیک با مکانیابی منشأ ایجاد امواج صوتی که در محل نشت پدید می‌آیند موقعیت نشت شناسایی می‌شود.

  • azam aghaie
  • ۰
  • ۰


در اوایل فصل گرما همیشه استفاده از کولر گازی شروع می شود. به مراتب هنگام استفاده از کولرهای گازی ممکن است که مشکلاتی هم در آنها رخ دهد. بیشترین مشکلاتی که مشاهده می کنیم مربوط به کولرهای سامسونگ هست. زیرا این کولرها بیشتر در تهران وجود دارد.

در مرکز تعمیرات سامسونگ تاسیسات سرویس را با استفاده از روش های اصولی و علمی سرویس کولر گازی سامسونگ انجام می شود. ارائه ی کلیه ی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه فوق بر عهده ی این مرکز است . این نکته را فراموش نکنید که ، همه ی خدماتی که در این مرکز ارائه می شود با ضمانت نامه معتبر صورت می گیرد .

تعمیرگاه مجاز تاسیسات سرویس با خیالی آسوده از متخصصین و کارشناس های مجرب و با سابقه و حرفه ای خود که از جانب مراکز معتبر علمی تایید شده اند، وسایل معیوب افراد را تعمیر کرده و به نحو احسن از عهده آن بر می آیند. سرویس کولر گازی سامسونگ خود را با خیال راحت با متخصص آن بسپارید.

نکات مهم در رفع مشکلات کولر گازی سامسونگ



  • اگر شما کولرگازی خودتون رو تازه خریدین ، نیاز به شارژ گاز داره.
  •  اگر کولر گازی شما خنک نمیکنه یا کم خنک میکنه یکی از گزینه ها کم بودن شارژ گاز کولر گازی هست.
  •  اگر میزان شارژ کولر گازی کم شده باشه خنکای مطلوب رو دیگه براتون تولید نمی کنه.
  •  اگر کولر گازی نشتی داشته باشه، نیاز به شارژ گاز داره البته قبلش باید نشتی اون برطرف بشه.

  • azam aghaie
  • ۰
  • ۰

مهم نیست شما کولر گازی خود را از کجا و با چه نوع مدل برندی (مانند ال جی،سامسونگ،بوش،دوو،جنرال الکتریک و...) خریداری کرده اید، همه نوع کولر گازی را ما در تبریز تعمیر می کنیم. سیاست کاری ما به گونه است که سرویس کار را در زمانی که شما بخواهید به محل اعزام نموده و سعی در اتمام تعمیرات و نصب  در کم ترین زمان را داریم تا مشکل کولر گازی شما بر طرف شود.

 

اگر نصب و تعمیر کولر گازی ال جی توسط متخصص صورت نگیرد چه مشکلاتی پیش می‌آید ؟

همه می دانیم که همیشه بهتر است برای جلوگیری از دردسرهای اضافی و مشکلات بیشتر کار را به کاردان خود بسپاریم زیرا آنها با تجربه و مهارتی که دارند می توانند کار را به بهترین نحو و در کمترین زمان انجام دهند پس ما هم برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات زیر  تعمیر کولر گازی ال جی در تبریز را به دست متخصص آن می سپاریم .

 

·         زیاد شدن مصرف برق و بالا رفتن هزینه قبض برق

·         کم شدن سرمایش کولر و یا کم شدن گاز کولر گازی

·         آسیب رساندن به قطعات اصلی مانند برد و کمپرسور و یا قطعات جانبی

·         زود به زود خراب شدن کولر گازی

 

چرا سرویس کولر گازی ال جی کاری ضروری است ؟

یکی از مهم ترین خدماتی که برای هر کولر گازی ال جی لازم است سرویس کولر گازی ال جی می باشد .شما می توانید با انجام تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی در تبریز در زمان مناسب از به وجود آمدن هزینه های اضافی جلوگیری کنید. تیم حرفه ای ما برای خدمات سرویس کولر گازی ال جی در تبریز علاوه بر خدماتی مانند چک کردن میزان گاز کولر ، تعویض قطعات ، شارژ گاز کولر گازی و … شستن پنل را نیز ارائه می دهد .

در سرویس کولر گازی ال جی در تبریز ، شستن پنل به دو قسمت تقسیم می شود .قسمت اول شستن پنل داخلی کولر و قسمت دوم شستن پنل خارجی کولر است.

 

  • azam aghaie
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • azam aghaie
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • azam aghaie