روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

  • ۰
  • ۰

نشت یابی

نشتیابی از آن دسته کارهایی است که برای به دست آوردن بهترین نتیجه باید از تجهیزات خاص برای آن استفاده کرد. شرکت ما برای ارائه خدمات رفع نشتی لوله آب از افرادی متخصص کمک می گیرد تا نشتیابی را به درستی تشخیص داده و از انجام کارها و هزینه های اضافی جلوگیری کند. ما با استفاده از مدرن ترین امکانات این حرفه کار به گونه ای این خدمت را به شما ارائه می دهیم که هیچ نیازی به تخریب ساختمان و یا کار های بنایی بعد از آن نداشته باشید.


نشت‌یابی لوله‌های مدفون(به انگلیسیLeak detection) عملیاتی است که جهت شناسایی نشت در لوله‌های مدفون بکار گرفته می‌شود. رایج‌ترین و مؤثرترین روش نشت یابی استفاده از متد آکوستیک است. روش‌های متنوع دیگری نیز برای نشت یابی خطوط لوله زیر زمینی وجود دارند اما هیچ‌یک از این روش‌ها به اندازه نشت یابی آکوستیک مورد استفاده عام قرار نگرفته‌است. یکی از این روش‌ها نشت یابی به روش ردیابی گاز یا Tracer Gas است. این روش نیز از سال ۱۳۸۶ در ایران مورد استفاده قرار گرفته‌است. نشت یابی با استفاده از کرولیتورها که بر پایه اصول نشت یابی آکوستیک کار می‌کنند، در ایران از دهه ۱۳۷۰ آغاز گردیده است. نشت یابی به روش آکوستیک در بسیاری از شهرهای ایران انجام شده و تکنیک و روش آن مورد استفاده قرار گرفته و ده‌ها مورد نشت پنهان موجود در شبکه لوله‌های زیرزمینی توزیع آب با این روش شناسایی شده‌است. اصول و قواعد پایه فیزیکی که تجهیزات نشت یاب متکی به آن‌ها موفق به شناسایی نشت در لوله‌های مدفون می‌شوند در قالب متد نشت یابی آکوستیک کلاسه بندی می‌شوند. در این تکنیک با مکانیابی منشأ ایجاد امواج صوتی که در محل نشت پدید می‌آیند موقعیت نشت شناسایی می‌شود.

  • ۹۸/۰۱/۳۱
  • azam aghaie

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی