روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

  • ۱
  • ۰

معمولا اولین مسأله و سوال نگران کننده برای کسانی که قصد لوله کشی روکار ساختمان خود را دارند این است که قیمت لوله کشی روکار سال 98 چقدر است؟ یا اینکه لوله کشی توکار مناسب تر است یا روکار ؟ اجرت لوله کشی روکار 98 چند است؟ البته این سوالات و نگرانی ها طبیعی است و برای رهایی از این دغدغه ها باید کار لوله کشی را به یک لوله کش مطمئن سپرد.

اگر شما هم قصد لوله کشی منزل یا ساختمان خود را دارید نگران نباشید خدمت از ما یک تیم تاسیسات و لوله کشی با هزینه مناسب لوله کشی 98 بهترین انتخاب برای لوله کشی روکار 98 شماست.

 

قیمت لوله کشی روکار 98 در خدمت از ما چقدر است؟

 

هزینه و قیمت لوله کشی رو کار 98 در خدمت از ما بسته به شرایط و عوامل مختلف می تواند متغیر باشد اما چند عامل اصلی و کلی در تعیین قیمت و هزینه لوله کشی روکار 98 در خدمت از ما موثر است.

 

عوامل مؤثر در تعیین قیمت لوله کشی روکار خدمت از ما

 

• حجم کار لوله کشی
• نوع پرداخت هزینه لوله کشی
• میزان قیمت مصالح لازم جهت لوله کشی
• تأمین مصالح توسط پیمانکار یا کارفرما
• محل انجام پروژه لوله کشی رو کار ساختمان

 

تعیین نرخ لوله کشی روکار 98 توسط کیست؟

 

در پاسخ به این سوال باید گفت که در مجموع دو نوع قیمت گذاری برای تعیین قیمت لوله کشی روکار 98 وجود دارد که این دو قیمت به صورت زیر است:

1-قیمت برمبنای متر و طول لوله کشی
2- نرخ برمبنای تشخیص و محاسبات مجری کار

در خصوص قسمت دوم که مربوط به تعیین نرخ لوله کشی روکار 98 توسط مجری است باید گفت که هرساله یک نرخ مشخص توسط سازمان برنامه ریزی و بودجه به اتحادیه لوله کشی ساختمانبرای هر خدمات لوله کشی ارائه می شود و این اتحادیه این نرخ ها را به مجریان و مهندسان امر لوله کشی می دهد.
در خصوص مورد اول که هزینه لوله کشی روکار 98 است ، براساس متر و مسافت لوله کشی انجام شده از کنتور تا محل استقرار دستگاه مصرفی لوله تعیین می گردد.

 

اجرت و دستمزد لوله کشی رو کار 98 چقدر است؟

 

یکی از مسأله های مهم برای برخی از پیمانکاران برای در خواست نیروی لوله کش مسئله ی دستمزد لوله کشی روکار 98 است و گاها به دلیل بالا بودن دستمزد و اجرت لوله کش از سپردن کار لوله کشی به آن لوله کش صرف نظر می کنند.

برخی از کارفرمایان اجرت لوله کشی روکار 98 را یک نرخ نجومی برای پیمانکار در نظر می گیرند و در واقع اجرت را حق لوله کش می دانند دریافت دستمزد حق مسلم و روشنی برای لوله کش است اما تعیین یک قیمت غیر عادلانه برای اجرت لوله کشی روکار 98 منصفانه نیست و دور از عدالت است.

  • ۹۸/۰۳/۰۹
  • azam aghaie

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی