روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

  • ۰
  • ۰

با تعمیر کولر گازی ال جی با استقبال گرما بروید


تعمیر کولر گازی ال جی یکی از آن کارهای تخصصی است که تعمیر کار آن باید از دانش و مهارت خاصی در این زمینه برخوردار باشد تا ضمن تعمیر و سرویس کولر گازی آسیبی به آن وارد نکند.


خدمت از ما به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه تعمیر کولر گازی ال جی در شرق تهران  این بار مطلبی ویژه برای شما اهالی ساکن شرق تهران با موضوع تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی در شرق تهران آماده کرده تاشما عزیزان را به خوبی با نحوه تعمیر کولر گازی ال جی  و هزینه تعمیر کولر گازی ال جی در شرق تهران آشنا کند.


  هزینه تعمیر کولر گازی ال جی در شرق تهران


هزینه تعمیر کولر گازی ال جی در شرق تهران توسط تیم خدمت از ما در انواع مختلف کولر گازی ال جی متفاوت است و هزینه مورد نیاز برای تعمیر پس از بررسی دقیق تعمیر کار و سرویسکار کولر گازی ال جی در شرق تهران تعیین و مشخص می شود.


 

میزان هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی در شرق تهران  در خدمت از ما یک مقدارِ واضح و روشن است و خدمت از ما این اطمینان را به شما میدهد که شما حتی ریالی هزینه اضافی بابت تعمیر کولرگازی خود پرداخت نخواهید کرد.


 اهمیت سرویس بموقع کولر گازی ال جی 


سرویس کولر گازی ال جی در شرق تهران یکی از آن کارهایی است که می توان در جهت بهبود عملکرد صحیح کولر گازی ال جی و سلامتی طولانی مدت کولر گازی انجام داد حالا اگر سرویس کولر گازی شرق تهران توسط یک سرویسکار مجرب انجام شود این کارایی چندین برابر می شود .


مزیت های سرویس کولر گازی ال جی در شرق تهران توسط  خدمت از ما


مصرف برق کولر گازی کاهش پیدا می کند .

کولر گازی شما دچار خرابی زودهنگام نمی شود.

با سرویس به موقع کولر گازی، هر گونه نشتی در آن تشخیص داده شده و برطرف می شود.

سرویس کولر گازی ال جی مانع خرابی زودهنگام کمپرسور کولر گازی که یکی از قطعات گران آن است، می شود.

فیلترهای کولر گازی تمیز و شسته شده و هوای مطبوعی را در منزل تجربه خواهید کرد.

 

 عیب یابی کولر گازی ال جی در شرق تهران


در بخش عیب یابی کولر گازی ال جی در شرق تهران به بررسی و معرفی چند مشکل در تعمیر کولر گازی ال جی در شرق تهران خواهیم پرداخت که این ها از مشکلات رایج گفته شده توسط مصرف کنندگان کولر گازی ال جی در شرق تهران بوده اند.


 

1- کم شدن شارژ کولر گازی ال جی

کم شدن شارژ کولر گازی ال جی یکی از آن مشکلاتی است که به عنوان مشکل اصلی در کولر گازی ال جی شناخته می شود و کم شدن آن باعث اختلال در عملکرد بخش های مختلف کولر گازی ال جی به خصوص سیستم خنک کنندگی آن می شود.


 علائم کم شدن شارژ کولر گازی ال جی


سرما دهی کولر گازی کم می شود.

 مدت زمان بیشتری نسبت به گذشته  ، طول می کشد تا سرمای اولیه کولر احساس شود.

روی لوله برگشت کندانسور یخ زدگی مشاهده می شود.

 


2-قطع شدن برق ساختمان با روشن شدن کولر گازی ال جی

اگر با اتصال دوشاخه کولر گازی به پریز برق ، فیوز پرید یا به عبارتی برق ساختمان به طور ناگهانی قطع شد علت آن را در سیم کشی خارج از کولر گازی و در اتصالات سیم آن به پریز برق و اتصالات جعبه تقسیم بررسی کنید اما اگر با روشن شدن کلید اصلی یا ترموستات برق ساختمان قطع شد در این موارد اتصالات سیم به داخل کولر و خازن ها را بررسی کنید.


اگر با بررسی سیم کشی داخل و حارج کولر مشکل رفع نشد به سراغ کمپرسور و یا موتور فن بروید و علت این مشکل را در  خوب عمل نکردن رله در کمپرسور و اتصال در کلید چند حالته در موتور فن بررسی کنید.


 

  • ۹۸/۰۳/۰۴
  • azam aghaie

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی