روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

  • ۰
  • ۰

رسوب گیری پکیج

رسوب گیری پکیج و اسید شویی پکیج از جمله اقدامات مهم و ضروری هستند که پیش از به راه انداختن شوفاژها باید به فکر آن باشید. اگر افت فشار آب گرم را احساس کردید یا زمان زیادی برای گرم شدن آب نیاز می شود ، حتما به رسوب زدایی پکیج و رسوب گیری رادیاتور شوفاژ نیاز دارید. رسوب زدایی رادیاتور شوفاژ  باید به صورت کاملا تخصصی انجام شود و نمی توان آن را به افراد بی تجربه سپرد. زیرا اگر جرم گیری پکیج به درستی انجام نشود ، باعث گرفتگی و حرکت رسوب به قسمت های دیگر می شود و مجبور می شوید یک بار دیگر هزینه رسوب گیری پکیج را بپردازید!


اهمیت رسوب گیری پکیج

در ایران به دلیل وجود سختی در آب ، تجمع رسوب در آبگرمکن دیواری  و پکیج یکی از مواردی است که مشکلاتی از قبیل گرم نشدن آب در حمام و نیاز به تعمیر پکیج را به وجود می آورد. رسوب در واقع ته نشینی کلسیم و عناصر آب در مبدل حرارتی پکیج و شوفاژ است. به تعویق انداختن رسوب گیری پکیج و رسوب زدایی پکیج ، راندمان آن را پایین می آورد و دستگاه برای گرم کردن آب و شوفاژ ها باید بیش تر کار کند. پس از گذشت مدتی هم ، مقدار رسوب بیشتر می شود در نتیجه خسارات بیشتری را به پکیج وارد می کند.


 آموزش رسوب گیری پکیج و اسید شویی پکیج

رسوب گیری پکیج و اسید شویی پکیج به روش های مختلفی و با محلول رسوب زدایی پکیج انجام می شود. رسوب زدایی پکیج از تخصص های یک تعمیرکار و سرویس کار پکیج است. با هم به بررسی روش های مختلف رسوب گیری پکیج می پردازیم.


روش سنتی رسوب زدایی پکیج ( رسوب گیری پکیج با استفاده از مواد جرم گیر )

در این روش برای جرم گیری آبگرمکن دیواری و اسیدشویی پکیج از مواد جرم گیر استفاده می شود. مراحل رسوب گیری به روش سنتی به شرح زیر است :


شیر گاز و ورودی برق را خاموش کنید

کاور پکیج را باز کنید و آب درون پکیج را خالی کنید

مبدل را باز کنید و بیرون بیاوردید

مبدل را در درون یک تشت آب قرار دهید به گونه ای که آب تا وسط مبدل را بگیرد

با استفاده از یک قیف ، به آرامی و از یک جهت اسید را وارد آب کنید

تا زمانی که اسید وارد مبدل شود این کار را ادامه دهید

در آخر آب را با فشار به مبدل وارد کنید تا رسوبات خارج شوند

میزان بار پکیج را بر روی 1.5 تنظیم کنید

 

  • ۹۸/۰۳/۰۵
  • azam aghaie

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی