روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

  • ۰
  • ۰

هزینه تعمیر پکیج ، اجرت تعمیرات پکیج و تعرفه تعمیرات پکیج همگی ⭐️ به یک معنا می باشند. ⭐️ پکیج ⭐️ یک سیستم گرمایشی است که گاهی اوقات نیاز ⭐️ به تعمیر دارد. هزینه تعمیر پکیج را نمی توان به صورت قطعی اعلام نمود و نیازمند بازدید توسط تعمیرکار پکیج می باشد. از متداول ترین مشکلات تاسیساتی یک ساختمان از کار افتادن و یا مشکل در کارکرد پکیج ها می باشد. گاهی اوقات ممکن است مشکل از خاموش شدن شعله پکیج و یا آبگرمکن باشد که با روشن کردن آن مشکل برطرف می شود.


هزینه تعمیرات پکیج چگونه پرداخت می شود؟

هنگامی که شما با خدمت از ما تماس می گیرید و درخواست تعمیرکار پکیج می کنید، کارشناسان پاسخگویی با توجه به اطلاعاتی که از شما می گیرند، نزدیک ترین تعمیرکار پکیج را به محل مورد نظر شما ارسال می کنند و تعمیرکار پکیج تعرفه تعمیرات پکیج را به شما اعلام می کند. پس از تعمیرات پکیج شما اجرت تعمیرات پکیج را به تعمیرکار پکیج می پردازید.


چرا سرویس تعمیرکار پکیج را از خدمت از ما سفارش دهم؟

تعمیرکاران پکیج خدمت از ما بسیار با تجربه ، متخصص و هم چنین وارد به کار تعمیرات پکیج می باشند. منصف بودن در اعلام هزینه تعمیر پکیج نیز یکی دیگر از ویژگی های این افراد می باشد. در تعمیر پکیج تجربه تعمیرکار برای عیب یابی پکیج بسیار به چشم می آید. به عنوان مثال تعمیرکار با تجربه به راحتی می تواند مشکلات پکیج را تشخیص دهد زیرا تجربه کاری بالا دارد.


8 خطای رایج در پکیج

 


1-عدم گرم شدن آب پکیج ( گرم نشدن آب پکیج )

عدم گرم شدن آب پکیج دلایل متفاوتی دارد که شامل خرابی دریچه ، خرابی هواکش ، خرابی ترموستات و یا کمبود سطح آب در پکیج می باشد.


2-چکه کردن آب ( نشت آب )

از چک کردن اتصالات غافل نشوید! گاهی شل بودن اتصالات یا نشتی آب از لوله یا اتصالات باعث کم شدن فشار پکیج می شود. پس هیچ گاه از نشتی آب به راحتی نگذرید و مطمئن شوید که حفره ای برای نشت آب وجود ندارد.


3-صدای نامتعارف ( صدای اضافی یا شبیه به سوت )

رایج ترین دلیل صدای اضافی پکیج وجود رسوبات در مبدل حرارتی پکیج می باشد. رسوباتی که در مبدل حرارتی هستند مخرب اند و می توانند باعث آسیب دیدن پکیج و رادیاتور شوند. معمولا صدای نامتعارف همراه با کم شدن فشار آب نیز می باشد. برای جلوگیری از این مشکل می توانید از رسوب گیر در سر راه آب و پکیج استفاده نمایید ( تعویض رسوب گیر به صورت سه ماهه توصیه می گردد ).


4-کاهش فشار ( افت فشار )

افت فشار دلایل متعددی دارد. دلایلی مانند وجود هوا در پکیج و شوفاژ ها، آسیب دیدن شیر تخلیه فشار ، نشتی داخل سیستم و نشتی از شوفاژ ممکن است دلایل افت فشار پکیج دیواری شما شوند.


5-یخ زدگی لوله کشی و اتصالات

این مشکل معمولا در فصل سرما اتفاق می افتد. یک بار پکیج خود را ریستارت کنید، اگر مشکل همچنان باقی بود به احتمال زیاد سرمای هوا باعث یخ زدگی مایع درون لوله ها شده است.

  • ۹۸/۰۳/۰۷
  • azam aghaie

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی