روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

  • ۰
  • ۰

تعمیر کولر گازی

هنگامی که کولرگازی شما دچار مشکل می‌شود ابتدا برق دستگاه را قطع کرده تا دستگاه صدمه نبیند و سپس با تعمیرگاه مجاز کولرگازی تماس گرفته تا تعمیرکار مجاز کولرگازی اسپیلت در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شود. تعمیرکار کولرگازی با گذراندن دوره آموزش تعمیر کولرگازی در مراکز فنی حرفه‌ای و اخذ مدرک از اتحادیه صنایع برودتی می‌تواند تعمیر کولرگازی را با کمترین هزینه برای شما انجام بدهد.


بهترین زمان برای سرویس کولرگازی

معمولا به‌دلیل استفاده زیاد کولرهای گازی این محصول باید هر سال در فصل بهار سرویس شود ولی در صورتی‌ که از کولرگازی زیاد استفاده نمی‌کنید حداکثر هر ۲ سال یکبار باید کولرگازی سرویس و تست گاز شود.


مرکز مجاز نصب کولر گازی اسپیلت

بعد از خرید کولرگازی اسپیلت باید به‌دنبال نصاب کولرگازی باشیم برای این کار حتما با نصاب مجاز کولرگازی تماس گرفته زیرا نصب استاندارد کولرگازی شما در کاهش مصرف برق کولرگازی موثر است. نمایندگی نصب کولرگازی می‌تواند با نصب استاندارد کولرگازی در زیبایی محل مورد نظر شما تاثیرگذار باشد. معمولا نصب کولرهای گازی با گارانتی رایگان و دارای ۵ متر لوله رایگان نیز هست.

وکیوم کردن کولرگازی یکی از مواردی است که نصاب اسپیلت حتما باید آن را به‌خوبی انجام داده تا هوا و رطوبت از سیستم خارج شود و خنکای دستگاه بیشتر شود.

هزینه نصب و تعمیر کولرگازی اسپیلت بستگی به لوازم مصرفی در هنگام نصب دارد.


شارژ گاز کولر گازی اسپیلت

معمولا به‌دلیل اینکه کولرهای گازی اسپیلت دارای اتصالات مهره‌ای است امکان تخلیه شدن گاز کولرگازی وجود دارد. هنگامی که کولرگازی باد گرم می‌زند یکی از دلایل این مشکل کمبود گاز است؛ در این شرایط می‌بایست دستگاه کولرگازی را خاموش کرد؛ زیرا کارکردن کولرگازی بدون گاز باعث سوختن کمپرسور کولرگازی می‌شود. برای شارژ گاز کولرگازی با مرکز مجاز تعمیرات کولرگازی تماس گرفته تا تعمیرکار کولرگازی  به محل شما مراجعه کرده و بعد از رفع نشتی کولرگازی و وکیوم کردن کولرگازی اقدام به شارژ گاز کند.

هزینه شارژ گاز کولر گازی اسپیلت نیز بستگی به نوع گاز  و مقدار کمبود گاز دارد.


خدمات سرویس کاران در زمینه تعمیر کولر گازی

1- تعمیر برد کولر گازی 

2- تعمیر کمپرسور کولر گازی 

3- تعویض کمپروسور کولر گازی

4- تعمیر و یا تعویض موتور فن کولرگازی

 و...

 می باشد. در تعمیر کولر گازی استفاده از قطعات اصلی و نیروی متخصص بسیار اهمیت دارد در غیر این صورت علاوه بر افزایش هزینه، از کیفیت کولرگازی یا اسپلیت شما کاسته می شود. پس دقت داشته باشید که تعمیرات خود رابه دست نیروی متخصص در این زمینه سپرده تا کیفیت کار را تجربه کنید.


  • ۹۸/۰۲/۰۹
  • azam aghaie

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی