روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

روزانه نوشت اعظم خانم

روزانه نوشت درباره آشپزی و زندگی شخصی اعظم

  • ۰
  • ۰

نصب کولر گازی در اهواز

نصب کولر گازی شامل نصب پنل داخلی و نصب پنل بیرونی می شود که باید حساب شده و دقیق انجام شود بنابراین نصب کولر گازی یا نصب کولر اسپیلت خود را به یک نصاب کولر گازی متخصص بسپارید. اگر به تعمیرات کولر گازی ، نصب کولر گازی در اهواز ، نصاب کولر گازی شرق تهران ، نصاب کولر گازی غرب تهران ، نصاب کولر گازی جنوب تهران ، نصاب کولر گازی در کرج ، نصاب کولر گازی جنرال و … احتیاج داشتید با ما تماس بگیرید.


نصاب کولر گازی در اهواز:


نصب کولر گازی و راه اندازی کولر گازی به علت اینکه از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده ، باید توسط نصاب کولر گازی انجام شود چرا که نیاز دارد که توسط کابل برق و لوله های مسی هر دو پنل به هم متصل شده و در محل مناسبی نصب گردند پس جهت نصب کولر گازی خود یا نصب کولر گازی در اهواز و سایر نقاط ایران به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصص و با رعایت اصول نصب و راه اندازی با ما تماس گرفته تا بهترین نصاب کولر گازی نزد شما اعزام شود.


مراحل نصب کولر گازی در اهواز :

 

نصب یونیت بیرونی کولر گازی

نصب یونیت داخلی کولر گازی

نصب برق کولر گازی و ابزارهای الکترونیکی آن که شامل فیوز مناسب از نوع فیوز کندکار و همچنین کابل استاندارد

انجام لوله کشی کولر گازی

وکیوم کردن کولر گازی


نصب یونیت بیرونی کولر گازی اسپیلت :

 


1. محل نصب یونیت بیرونی کولر گازی باید استحکام لازم برای تحمل وزن دستگاه را داشته باشد و تا جایی که می شود در معرض تابش مستقیم آفتاب نباشد چون سبب کاهش عملکرد سرمایی کولر گازی می گردد.


2. محل نصب باید به گونه ایی انتخاب گردد که هوای خروجی و صدای دستگاه ، برای همسایگان مزاحمت ایجاد نکند.


3. ورودی و خروجی کولر گازی نباید پوشانده شود و باید طوری نصب شود که هوای مورد نیاز به راحتی توسط آن دمیده شود.


4. توجه کنید در محل نصب ، خطر نشت گازهای قابل اشتعال وجود نداشته باشد.


5. فضای لازم برای نصب و عملیات سرویس را در نظر بگیرید و اگر چند دستگاه یونیت بیرونی است ، فاصله حداقل 80 سانتی متر را رعایت کنید.


6. محل نصب یونیت بیرونی کولر گازی حتی الامکان نزدیک خروجی دودکش ، هود آشپزخانه و محل های آلوده به ذرات معلق در هوا نباشد چون این چربی ها سبب کثیف شدن سطح کویل کندانسور می گردد و به دنبال آن ضریب انتقال حرارت کاهش می یابد.



نصب یونیت داخلی کولر گازی اسپیلت :

 


1. یونیت داخلی در نزدیکی یا مجاورت وسایل گرمازا نصب نشود و باید محل نصب حداقل یک متر با دیگر وسایل برقی از جمله صوتی تصویری و … فاصله داشته باشد.


2. ابتدا نقشه صفحه پشتی یونیت و موقعیت سوراخ ها را با مداد روی دیوار تعیین کنید سپس عملیات سوراخ کاری را شروع کنید. توجه کنید سوراخ باید نسبت به بیرون کمی شیب داشته باشد.


3. به وضعیت خروجی لوله آب کندانسور توجه کنید چرا که هر گونه نشتی از محل اتصالات سبب تخریب رنگ و تبله کردن دیوار می شود.


4. لوله تخلیه آب ، کابل برق و لوله های مسی رفت و برگشت را توسط نوار پرایمر به صورت یک مجموعه لوله ببندید و توجه کنید لوله تخلیه آب در زیرترین سطوح افقی قرار گیرد.


5. هنگام انتخاب محل نصب توجه کنید محلی را انتخاب کنید که اتصال بین یونیت بیرونی و داخلی راحت باشد.

  • ۹۸/۰۲/۱۵
  • azam aghaie

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی